post

24.00 грн

Опис

Підшипник для візка рокли, штаблёра, гідравлічного візка.
Пристрій колеса для рокли, штаблёра, гідравлічного візка.

Колесо для візка рокли (в народі: тюхтій) являє собою чавунний ролик покритий поліуретаном. Даний ролик надягається на підшипник, який в свою чергу надягається на вал (найчастіше 20 мм.) Дана конструкція дозволяє витримувати великі вагові навантаження, ролики не залишають слідів на підлозі і поверхні за рахунок свого покриття і великого радіусу зіткнення. Тому візок рокла, або її просунута версія – штаблёр, отримали таку популярність.

При цьому, сам ролик візка практично вічний і може прослужити довгий час. А ось підшипник візка рокли – може ламатися значно частіше, особливо на виробництві з підвищеною запиленості або вологістю.

Опис підшипника рокли, штаблёра, гідравлічного візка:

У 99% в ролик рокли встановлюватися кульковий підшипник з внутрішнім діаметром 20 мм., Зовнішнім 40 мм. і шириною 14 мм. Підшипник може витримувати навантаження до 600 кг., що в сумі з іншими підшипниками дає велику гранічну вагау для візка.

Рекомендації по підшипника для рокли, штаблёра, візки.

Даний підшипник виробляється багатьма заводами, має маркування 6204 2RS з міжнародного позначення, 180204 по ГОСТ. Ми не рекомендуємо ставити на візок дорогі підшипники бо в процесі експлуатації, підшипники використовуються на величину менше 10% допустимого навантаження і найчастіше виходять з ладу через потрапляння пилу, сторонніх предметів і вологи. Головна характеристика підшипника для візка це його твердість (яка повинна становити не менше 60-65 HRC)

гидравлический штаблерподшипник тележки рокла

При замовленні від 10 штук ви можете купити підшипник для візка рокла, штаблёра, гідравлічного візка по спеціально узгодженої для Вас ціною!

Додаткова інформація

Виробник

Країна виробництва

Внутрішній діаметр (d), мм

Зовнішній діаметр (D), мм

Ширина (B), мм

Материал сепаратора

Нагрузка статическая, kN

Нагрузка динамическая, kN

Вага, кг

Вам також може сподобатися…

This entry was posted in . Bookmark the permalink.