Все про підшипник маточини ВАЗ
Який завод виготовляє ступичні підшипники для ВАЗ?
Ми рекомендуємо вибрати підшипник маточини саме Вологодського підшипникового заводу (VBF). Все тому, що Волзький автомобільний завод (ВАЗ) уклав прямий контракт на постачання підшипників на конвеєр саме з ВОЛОГОДСЬКИМ заводом, а не такими відомими брендами як SKF, SNR, FAG, KOYO і т.д. А це означає, що конструктори АВТОВАЗа ретельно пропрацювали креслення, технічні умови (ТУ), мастило та низку інших параметрів із конструкторами Вологодського підшипникового заводу. Інженери ВПО постійно ведуть дослідницькі роботи над поліпшенням якості та довговічності підшипників.
Розберемо більш детально передній підшипник маточини ВАЗ (2108, 2109, 2110, 2111, 2112, 2117 Каліна, 2170 Пріора).
Умовні позначення вологодського підшипника маточини 256907АКЕ12.P6Q6/L20 (VBF) це не просто набір якихось букв і цифр, це означає, що:
– підшипник підвищеної вантажопідйомності (А);
– з сепаратором із міцного, зносостійкого поліаміду (Е12);
– конструктивною особливістю підшипника є монтажні фаски по зовнішньому кільцю для спрощеної установки підшипника в маточину, а також прогумоване металеве ущільнення S-подібної форми, з пружинкою, для ущільнення площини обертання внутрішнього кільця підшипника під час обертання (К);
– 6-го підвищеного класу точності виконання (P6);
– малошумний, 6-го підвищеного рівня якості (Q6);
– Високоефективним високотемпературним мастилом «BERUTOX FE 18 EP» з робочою температурою від -30 до +150 градусів, з відмінною стійкістю до окислення та впливу води! (L20).
А що ж із осьовим зазором підшипника маточини на ВАЗ?
Оскільки дворядний підшипник радіально-упорний, і осьовий зазор неможливо заміряти, заводом-виробником закладається ГАРАНТОВАНИЙ осьовий зазор необхідний для нормальної експлуатації підшипника в автомобілях лінійки ВАЗ. Зокрема, у вологодському підшипнику закладено осьовий зазор від 0,060 до 0,085 мм, узгоджений з АВТОВАЗом. Чим небезпечний інший зазор? Якщо він буде більшим, то при експлуатації автомобіля буде підвищений люфт у колесі, якщо менше – підшипник буде перегріватися, що в подальшому призведе до підвищеного зносу і руйнування підшипника.