Опис
Підшипники 6411 N (50411) в коробку – виробництва Вологодського підшипникового заводу (VBF) ГОСТ.
Позначення аналогів підшипника 6411N (50411) за стандартами і іншим виробникам:
ГОСТ- 50411 SKF – 6411 N
ISO – 6411 N NTN – 6411 NR
Будова підшипника 6411 N (50411):
Підшипник складається з внутрішнього і зовнішнього кільця. Між кільцями знаходиться сепаратор з тілами кочення (кульками, розміром 26,988 мм., 7 шт. В підшипнику). На зовнішньому кільці також є проточка під стопорне кільце. Сепаратор сталевий. Даний підшипник має підвищений 6 клас точності.
Застосування підшипника 6411 N (50411):
Марка вантажного автомобіля Модель
МАЗ (коробка передач) 236, 239, 504, 509, 5322, 5330, 5334, 5335, 5336, 5338, 5429, 5430, 5433, 5434, 54321, 5551, 5549, 55512, 5558
КРАЗ (коробка передач) 250, 255, 256, 257, 258, 3257
ЛАЗ (КПП) 699
Урал (коробка передач) 375, 377
МЗТК (коробка передач) 239
ЛіАЗ (КПП) 5256
Виробники підшипника 6411 N (50411):
На пострадянському просторі цей підшипник виготовлявся 4 ГПЗ і 23 ГПЗ (сьогодні VBF). При цьому на конвеєрі встановлюється саме якісний Вологодський. ХАРП (Харків) дану серію не випускає.
Найчастіше даний підшипник використовується як підшипник вала коробки передач (КПП) вантажних автомобілів вітчизняного виробництва, тому на ринку України він представлений або VBF і СПЗ 4 (Самара), або китайськими виробниками під евробренди, або Китаєм.
При замовленні від 5 штук оптом, Ви можете купити оригінальний підшипник 50411 (6411 N) виробництва Вологодського підшипникового заводу зі знижкою. Ціна встановлюється окремо!
Відгуки
Відгуків немає, поки що.