Як відрізнити китайський підшипник від оригінального?
Цим питанням ставився будь-який автолюбитель, який хоч раз проводив ремонт свого авто. І якщо поміняти маточину не так вже й затратно з матеріальної точки зору, то виявлений шум, у щойно відремонтованій коробці викликаний неякісним китайським підшипником (а ще гірше підробкою провідних виробників) для власника авто – серйозний удар «по кишені» і зайвий головний біль.
Друзі! є цікава стаття стосовно підробок SKF ТУТ>>
Що робити, щоб не потрапити на вудку підприємливих ділків і як відрізнити оригінальний підшипник від підробки?
1) Купуйте у перевіреного продавця.
Запам’ятайте – Китай продають все (адже Китай робить не тільки підробки, а й звичайні підшипники). Потрібно чітко розрізняти людей, які продають його за реальною ціною (зазвичай у 1,5-2 рази дешевше) і людей, які продають його за ціною оригінального європейського підшипника.
Наприклад, Ви можете купити підшипники в ТЕХНОПОЛІС, тут Вам запропонують тільки оригінальні підшипники.
2) Не керуйтеся принципом «де дешевше».
Наприклад – не буває ступичних підшипників виробництва FAG, SNR, SKF, Харків (HARP) за ціною 300 грн. звідки його не везли б. Як може коштувати підшипник, виготовлений неважливо у Румунії чи Німеччині (наприклад на заводі FAG) – 7 євро? і це з націнкою продавця? Дешевше чашки кави у Європі? Мене дивують люди, які купують цей мотлох на базарі, OLX або в магазині. Немає ніяких спеціальних цін для України, а купуючи FAG за 300 грн. ти точно знаєш, що це саме підробка, тобто. низько-якісний товар із жерсті. Якщо треба заощадити – купіть брендований Китай – KG наприклад, цей хоч “ходитиме”. Звідси висновок, ні кожен дорогий імпорт це оригінал, натомість дешевий імпорт – це точно не оригінал.
3) Не ведіться на упаковку!
Адже ви купуєте не гарний картон. Саме упаковку китайці робити навчилися, принти гарних машин, гучна назва маловідомого бренду, все це замилювання очей.
Якщо все-таки у Вас виникли підозри як продукція, що купується, наведу кілька порад як відрізнити китайський підшипник.
1) Головна “біда” китайського підшипника це метал. Зазвичай підшипник виготовляється із сталі ШХ-15, що пройшла термічну обробку. (З чого виготовляється «китаєць» ніхто не знає. :))).
Підшипник вітчизняного виробника трохи темний, має характерний із синьовим відпливом, у китайського – ближче до білого «яскравий» колір, можливо від недоброякісного гарту або зайвого шліфування.
2) Подивіться на фаску на зовнішній та внутрішній обоймі. Вони повинні бути сточені в один бік: симетрично, якщо в різні боки ймовірно – підробка.
3) Пильовик повинен бути акуратно вирізаний і вставлений. На ньому не повинно бути рваних країв, шрифт акуратний, колір пиляку насичений, без розлучень або вливань.
4) Груба обробка внутрішньої обойми вірна ознака. Там має бути таке ж акуратне шліфування. Жодних слідів схожих, як від напилка не повинно бути.
5) Спробуйте провернути підшипник (якщо він не ступичний Ви легко це зробите). Якщо почуєте хрускіт або відчуєте вібрацію, відкладіть його.
6) У Вологодському підшипнику зі зворотного боку пильовика йде чорна ущільнююча смужка, але ця порада скоріше для практичного автомеханіка. Т.к. без відповідного досвіду розкривати пильовик не рекомендую.
Що робити, якщо не хочете купити підробку?
Купувати підшипники у Технополіс! У нас ви знайдете лише оригінальні ступичні підшипники від виробника. Звертайтесь до нас!