Опис
Корпусний підшипник в литому чавунному корпусі UCP 207J виробництва KOYO Японія
Позначення аналогів підшипника в корпусі UCP 207J по стандартам різних виробників:
ГОСТ- 480207 | SKF – SY35TF | FKL (Сербия) – LES207 | NSK (Япония) – UCP207D1 |
ISO – UCP207 | SNR-NTN – UCP.207 | ZVL (Словакия) – SGC207 | INA (Schaeffler Group) – RASEY 35 |
Будова підшипникового вузла UCP 207J (литий корпус P + підшипник UC 207 виробництва KOYO Японія):
Корпус типу P – це найпоширеніший корпус на двох “лапах”. Корпус вилитий з високоякісного чавуну. Найчастіше даний підшипник закріплюється болтами з розміром M14. Підшипник має сферичне зовнішнє кільце, посадочне місце корпусу також виконано сферою. Таким чином в процесі роботи підшипник може незначно самоцентріроваться. Крім того, це спрощує його установку.
У корпусі вузла передбачено наявність маслянки, а в самому підшипнику UC 207 виробництва KOYO Японія, є канавка під мастило, що дозволяє підшипника функціонувати довгий час і дає можливість його обслуговувати в процесі експлуатації. Так що при установці підшипникового вузла приділіть увагу збігом мастильної канавки і отвори. Сам підшипник закритий з двох сторін резино-металевими ущільнювачами.
Де застосовується корпусний підшипник UCP 207J KOYO:
Дані підшипник застосовуються в самих різних сферах промисловості: сільське господарство, верстатне обладнання, промислові вентиляційні системи. Будь-які вали з розміром 35 мм.
При замовленні від 10 штук оптом, Ви можете купити японський корпусний підшипник UCP 207J заводу KOYO зі знижкою. Ціна встановлюється окремо!
Відгуки
Відгуків немає, поки що.